طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

ارتقاء واکنشی بودن طراحی وب سایت: طراحی تجارت الکترونیک در صفحه نمایش بزرگ(پارت 1)

تحول در طراحی واکنشی کاملا بستگی به ما دارد، و اگرچه وب سایت های تجارت الکترونیک مانند دیگر حرفه به طراحی واکنشی تمایلی ندارد؛ اما به طور روز افزونی محبوب می شود.

تا کنون، اکثر تفکرات درباره طراحی های واکنشی بر اساس تغییراتی که در موبایل و دسک تاپ ها به وجود آمده است، تحول یافته است. فرصت ها برای ایجاد تجربه های بهینه در صفحه نمایش های بزرگ نادیده گرفته می شود. این موارد را ملاحضه کنید:

1.تنها 18% از 50 وب سایت تجارت الکترونیک در آمریکا، طراحی شان را برای مانیتورهای بزرگ بهینه سازی کردند.

2. حدود سه چهارم ار فروش های تجارت الکترونیک به جای گوشی های همراه هنوز هم در PC ها اتفاق می افتد

3. حدود یک سوم از کاربران وب سایت، از صفحه نمایش های بیشتر از 1350 پیکسلی، وب سایت ها را تماشا می کنند).( نکته: میان صفحه نمایش و عرض مرورگر، تفاوت وجود دارد. ما پیشنهاد می کنیم که در گزارشات و آمارهای وب سایت تان، اندازه مرورگرها را پیگیری کنید تا به بهترین وجه تصاویر را در صفحه وب سایت تان نمایش دهید).

بر اساس این آمارها، مهیا ساختن تجربه های بهینه برای کاربران وب سایت توسط صفحه نمایش بزرگ، تلاش های ارزشمندی را می طلبد. در حقیقت، طراحی کردن برای صفحه نمایش های بزرگ تبدیل به مرز و حد بعدی برای طراحی واکنشی وب سایت های تجارت الکترونیک می شود.

 در این مقاله، ما کشف می کنیم که چگونه طراحان وب سایت تجارت الکترونیک می توانند از ارتقای واکنشی بودن یک طراحی استفاده کنند تا تجربه های جدیدی را برای کاربران وب سایت از استفاده از صفحه نمایش های بزرگ مهیا کنند. ما یک قاعده اصلی را در کنار چندین ایده برای ارتقاء بخش های مختلفی از تجربه های تجارت الکترونیک در این مقاله پوشش می دهیم تا با چالش های آزمون وب سایت ها که در مطالعات کاربردی بودن وب سایت مان مشاهده می شود، بیشتر ارتباط برقرار کنیم. این مقاله اساسا توسط موسسه BAYMARD انتشار یافته است.

اکثر وب سایت های تجارت الکترونیک از فضای مفید موجود در صفحه نمایش بزرگ استفاده نمی کند. نتیجه: اغلب فضای خالی زیادی در اطراف صفحه نتایج جستجوی های قدیمی وجود دارد.

به فضای خالی اطراف نتایج جستجو قدیمی در مرورگرها نگاه بیاندازید. در طول مطالعات لیست محصولات تجارت الکترونیکی ما، مشخص شده است که زیبا قرار دادن محصولات به صورت عمودی، باعث می شود تا کاربران بهتر بتوانند آن ها را ارزیابی کنند.

فضای اضافی که توسط صفحه نمایش های بزرگ پدید آمده است، استفاده زیادی نمی شود، این در حالی است که محتوای اصلی آن صفحه وب سایت، برای متناسب شدن با صفحه لپ تاپ بهینه سازی می شود.

هنوز هم" ارتقاء واکنشی بودن طراحی سایت"  توسط استفاده از فضای اضافه، فراتر عمل می کند تا تجربه شگرفی را برای کاربران در صفحات بزرگ تر مهیا کند، تا موقعیت را برای تصاویر بزرگتر، ستون های اضافه محصولات، محتوای بهتر صفحات وب سایت و دسترسی آسان به عملکردهای متناسب وب سایت ها و غیره مهیا کند.

 

قاعده اصلی ارتقاء واکنشی بودن طراحی سایت: همانند محتوا و قالب بندی های متفاوت

اساسا دو راه برای استفاده از فضای اضافه وب سایت ها وجود دارد: اضافه کردن محتوای اضافه در صفحه وب سایت( که تنها در صفحات با وضوح بالا امکان پذیر است)، و نمایش دادان محتوای فعلی وب سایت به گونه دیگر.

شما متوجه خواهید شد که تمام مثال ها در این مقاله توضیح می دهد که چگونه محتوای صفحه طراحی سایت به طور متفاوتی می تواند نمایان شود. این موضوع به این دلیل است که اضافه کردن یک صفحه به محتوای وب سایت که تنها در صفحات بزرگ با وضوح بالا در دسترس است، ایده خیلی خوبی نیست. اگر محتوای وب سایت برای نشان دادن در دسک تاپ های معمولی به اندازه کافی مهم نمی باشد، پس در نشان دادن در صفحات بزرگتر با وضوح بالا هم کاربردی ندارد.

این عکس محتوای یکسان در ابزارهای متفاوت را نشان می دهد، البته قالب بندی آن متفائت است



برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر 24 مراجعه کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.