طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

چگونه یک بازدیدکننده را به یک مشتری همیشگی تبدیل کنیم؟

چگونه یک بازدیدکننده را به یک مشتری همیشگی تبدیل کنیم؟

یک بازدید می‌تواند، دعوت‌نامه ضمنی برای تعامل باشد که نقطه‌ی شروع ارتباط برای شما به‌عنوان، صاحبان کسب‌وکار و مشتریان، از طریق یک مسیر درست است. آنچه شما می‌گویید، چگونه آن را می‌گویید، زمانی که آن را می‌گویید، نوع پیگیری و پیگیری از طریق قدرت تبدیل هر بازدید در طراحی سایت، بر اساس یک ارتباط عاطفی‌تر، فرصتی است برای افزایش وفاداری مشتری و یا پر کردن شکاف بین انتظارات مشتریان و واقعیت.
مدیریت بازدید در طول ارتباط

با بررسی پروفایل‌ها توسط مشتری، تعامل با آن می‌تواند به شکست یا موفقیت ختم شود. پاسخ‌ها و نظرات بیان‌شده در طراحی سایت توسط مشتریان دیگر و حتی صدا و لحن می‌تواند، آن‌ها را تحت تاثیر قرار دهد و باعث می‌شود خریداران بالقوه جدید بانام تجاری شما ارتباط برقرار کنند. تبدیل هر بازدیدکننده به یک مشتری همیشگی نشان می‌دهد شما در مرحله مدیریت درستی هستید.
کاهش نرخ ریزش مشتری و افزایش وفاداری آن‌ها

هنگامی‌که شما با مشتریان آینده خود ارتباط برقرار می‌کنید و کانون توجه تان را به‌طور کامل بر روی آن‌ها قرار می‌دهید، این نشان می‌دهد که چقدر کسب‌وکارتان برایتان باارزش است. هر شخص می‌خواهد شنیده شود و احساس مهم بودن کند و استفاده از این موضوع می‌تواند در کاهش نرخ ریزش مشتری کمک کند. بر روی مشتریانی که در نظرآزمایی‌ها فعالیت دارند و با بقیه تعامل دارند، تمرکز کنید.
همه بازخوردها را جمع‌آوری کنید

یکی از تاثیرگزارترین رفتارهای شما در ارتباط با چرخه عمر خدمات به مشتریان، استفاده از بازخورد دریافت شده برای کسب یک تجربه است که به هنگام ملاقات با مشتری می‌توانید از آن استفاده کنید و فراتر از انتظاراتش، ظاهر شوید. از مشتریان بخواهیم که انتقادات و پیشنهادهای خود را بیان کنند و در یک‌زمان مشخص آن‌ها را بررسی کنیم.
پاسخ در لحظه

مراقبت و حمایت خود را در لحظه به آن‌ها ارائه دهید تا اطمینان پیدا کنند که پاسخ‌های به‌موقع به سوا لاتشان می‌دهید. مانیتورینگ خودکار وب‌سایت‌های دیگران در این عصر و زمان که مشتریان از برندها انتظار استفاده از فناوری‌ها و تعامل بیشتر و اعلان شکایت‌ها رادارند، ضروری است. پاسخ ندادن به نیازهای مشتری و حمایت نکردن از آن‌ها باعث می‌شود رابطه به‌سرعت ضعیف شود.
یافتن زمینه‌های مشترک

اگر می‌خواهید برای همیشه در ارتباط با مشتری برنده باشید و تعاملتان را حفظ کنید، تلاش کنید زمینه‌های مشترک با او را بیابید. پاسخ شما به آن‌ها نباید کپی از دیگری باشد. از هر فرصتی استفاده کنید تا بتوانید با او ارتباط برقرار کنید، حرف‌هایش را بشنوید. زمینه‌های مشترک را بیابید و در طراحی سایت خود بررسی کنید. به‌طور مثال اجازه بدهید که بداند چقدر شما آب انار دوست دارید و چگونه در حال تولید آن در مزرعه شهری کوچک خود هستید. به او بگویید که به‌طور کامل از درد و رنجش آگاه هستید. مشتریانی که میل به یک تجارت رادارند به‌احتمال‌زیاد به نمایندگان خود، دوستان و خانواده خود این تجارت را توصیه می‌کنند و آن را تکرار می‌کنند.

دعوت مشتری برای پیوستن دوباره به شما

این روش ممکن است واضح باشد، بسیاری از شرکت‌ها از این فرصت ازدست‌رفته استفاده می‌کنند تا بازدیدکننده‌ها دوباره به آن‌ها بپیوندند که باید از راههای جذاب، آموزنده و واقعا قانع‌کننده استفاده کنند. اگر مشتری شما فرصت بررسی خدمات خانه‌داری را ندارد چرا به او درخواست مستقیم ندهیم؟ درخواست شما می‌تواند به‌طور بالقوه شامل اطلاعات مفید، برنامه‌های مختلف ارائه‌شده توسط شرکتتان، دادن تخفیف و تعامل طولانی‌مدت با مشتری باشد. اگر شما می‌خواهید یک بازدیدکننده یک‌بار به برای همیشه مشتری‌تان شود، پس چرا به این رویکرد متوسل نمی‌شوید.
صمیمانه سپاسگزار باشید

لطفا قدر بازدیدکننده‌هایتان را بدانید. شما موظف هستید از او برای دریافت سود بیشتر تشکر کنید. پاسخ‌های مثبت، صادقانه و درست به او بدهید. به مشتریانتان اطلاع دهید که چقدر حرف‌هایشان برای تقویت نام تجاری‌تان و در پی آن تولید محصولات بهتر، تاثیرگزار است. هیچ‌کس تمایل به تعامل با تجارت از راه دور و بیش‌ازحد شلوغ را ندارد و برایشان قدردانی و ارزش قائل شدن مهم است.
به حداکثر رساندن تعداد ایمیل‌های درخواست بررسی

طراحی وب‌سایت‌ هایی مانند مشاورین و دیگر وب‌سایت‌های مربوط به تجارت، صادقانه درخواست‌ها را بررسی می‌کنند و باعث تشویق بازدیدکننده‌ها می‌شوند. بهترین بازدیدکننده‌ها را به‌عنوان دریافت‌کننده‌های بالقوه ایمیل‌های خود که شامل پیشنهاد‌ها و… باهدف ایجاد انگیزه در آن‌ها، انتخاب کنید. پرورش یک مشتری برای همیشه بررسی خوبی به شما می‌دهد. با انجام این کار، فعالیت‌های بازاریابی را کاهش و احتمال رشد و پایداری درازمدت را افزایش پیدا می‌کند.


برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر 24 مراجعه کنید.

39 نکته برای بالا بردن نرخ تبدیل سایت(پارت آخر)

39 نکته برای بالا بردن نرخ تبدیل سایت(پارت آخر)


  1. قالب های تک ستونه تاثیر مثبتی بر ذهن و دید کاربران می گذارند. در یک تحقیق نشان داده شد که با تغییر قالب از دو ستونه به تک ستونه، 681 درصد افزایش نرخ تبدیل ایجاد شد!
  2. بدون خجالت و نگرانی تصویر خود را در سایتتان قرار دهید. اجازه دهید کاربران مطمئن شوند که یک شخصیت حقیقی و شجاع! در پشت این فروشگاه و سایت قرار دارد.
  3. قیمت های منطقی و رقابتی ارائه کنید. قیمت های شما نباید بیش از حد معمول گران باشند. حتی در صورت امکان و صرفه ی اقتصادی کمی قیمت ها را پایین آورید تا در صحنه ی رقابت پیروز باشید!
  4. با توجه به موضوع و نوع اجناس و خدمات، متن های شما ممکن است بلند و یا کوتاه باشند. برای تمامی محصولات و خدمات این مورد را بررسی کنید که متن بیش از حد بلند و یا کوتاه نباشد! همچنین با اعمال تغییرات می توانید بررسی کنید که کدام نوع برای هر محصول تاثیر بهتری دارد.
  5. از تصاویر خوشحال و پر انرژی (مثلا مشتریان و مردم در حال خنده) استفاده کنید. تزریق انرژی مثبت بر کاربران می تواند عامل موفقیتتان شود.
  6. با ارائه ی اطلاعات تماس و دسترسی به شرکت و برند خود، احاس امنیت در خرید را برای کاربران بسازید تا با اشتیاق بیشتری از شما خرید کنند.
  7. به کاربرانتان تخفیف بدهید. چگونه و با چه برنامه ای؟ به خودتان و سیاست شرکتتان بستگی دارد اما به عنوان مثال می توانید در ازای هر خرید درصدی را مشخص کنید و یا آن که در ازای هر تعداد خرید و یا میزان مشخصی خرید، درصدی تخفیف به آن ها بدهید.
  8. برای خرید، کاربران را درگیر ثبت نام ها و پر کردن فرم های طولانی نکنید! طلاعات لازم و ضروری برای خرید کفایت می کند و لازم نیس شجره نامه ی کاربر را از او بخواهید!
  9. خوانایی متن و توضیحات را بررسی کنید. نوشته های شما باید واضح و با زبانی ساده باشند، همچنین با توجه به مخاطبین خود و کسانی که هدف شما هستند می توانید از زبان و لحن مخصوص استفاده کنید تا احساس نزدیکی و راحتی را بسازید.
  10. تعداد گزینه ها را خیلی بالا نبرید! وقتی که گزینه ها برای کاربران زیاد باشند، آن ها در انتخاب مردد و گیج می شوند. بهترین موارد را ارائه کنید و ویژگی ها و مزایای هرکدام را هم بگویید اما بیش از حد کاربران را سر در گم نکنید.




برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر 24 مراجعه کنید.