طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

تأثیر طراحی سایت در کسب درآمد

با توجه به اینکه در سال های اخیر با گسترش و پیشرفت تکنولوژی، تعداد کاربران اینترنتی افزایش یافته و به واسطه آن نیز تعاملات اینترنتی از قبیل خرید و فروش نیز افزایش چشمگیری داشته است، بسیاری از خرده فروشان و کسب و کارهای کوچک نیز وارد عرصه رقابت شده و به ارائه خدمات و محصولات خود از طریق اینترنت می پردازند. یکی از راه های سبقت گرفتن در این رقابت، داشتن وب سایت با طراحی مناسب است. البته باید در نظر داشت که طراحی سایت صرفا «طراحی» نیست و انتخاب استراتژی صحیح طراحی سایت تأثیر بسزایی در گرفتن تصمیمات مربوط به خرید و فروش و تعاملات تجاری در کسب و کارهای کوچک و بزرگ دارد تا جایی که بسیاری از دارندگان وب سایت با صرف هزینه مجدد، سایت خود را دوباره طراحی و یا ویرایش کرده و خط مشی خود را به سوی کسب درآمد اینترنتی از طریق سایت خود سوق داده اند و بر این اعتقاد هستند که این هزینه در زمان کوتاهی بازخواهد گشت. 
در نتیجه باید در نظر داشت هر نوع تغییر اعم از طراحی دوباره یا ویرایش وب سایت ها باید به گونه ای باشد که کسب و کارها را به سمت اهدافشان سوق دهد و آنها را در جهت افزایش بازدهی پیش ببرد. اگر طراحی سایت شما به گونه ای نباشد که کاربر را به چرخیدن و بازدید بیشتر تشویق کند، خدماتی که شما ارائه می دهید اهمیتی نخواهد داشت و مشتری بدون در نظر گرفتن نیاز خود به خدمات و محصولات شما، سایت شما را ترک خواهد کرد.

برداشت اول کاربر از سایت شما و اولین تأثیری که سایت شما در بیننده دارد بسیار مهم است و این نکته حیاتی است که از طریق طراحی قدرتمند سایت، پیغام خود را در سریع ترین زمان ممکن به مشتریان و بازدیدکنندگان سایت برسانید. درآمدزایی از طریق وب سایت، می تواند حتی بدون داشتن مکان تجاری، مغازه و یا شرکت نیز امکان پذیر باشد. شما می توانید با راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی و طراحی سایت برای این منظور، اقدام به فروش اجناس خود نمایید

برای کسب درامد بیشتر هر چه سریعتر به لینک طراحی سایت سر بزنید


زبان های برنامه نویسی تحت وب

۱- زبان های برنامه نویسی سمت مشتری (client-side) :

این نوع زبان ها شامل html , css , javascript و کتابخانه های مشتق شده از javascript همچون jquery می باشند.

با این نوع زبان ها می توانیم چارچوب استاتیک سایت و برخی اعتبار سنجی های سایت خود را کدنویسی کنیم.

۲- زبان های برنامه نویسی سمت سرور (server-side) :

این نوع زبان ها جهت پویا ( داینامیک ) کردن سایت کاربرد دارند ، زبان هایی همچون php و Asp.net از این دست هستند.

پویایی وبسایت ها و لود سریع صفحات سایت به کدنویسی بهینه و تمیز در سمت سرور بستگی دارد.

پنل مدیریت محتوای محبوب وردپرس نیز بر پایه زبان برنامه نویسی PHP نوشته شده است.

در بین زبان های برنامه نویسی طراحی سایت ، شاید مشکل ترین زبان ، PHP باشد.

سایت هایی که در جهت کدنویسی تمیز و سئو شده چه در زبان سمت مشتری و چه در زبان سمت سرور قدم برمی دارند، شاهد رشد مطلوبتجربه کاربری ( UX ) و رابط کاربری ( UI ) خواهند بود

اگر قصد دارید برای کسب و کار خود یک سایت حرفه ای داشته باشید به لینک طراحی سایت مراجعه فرمایید

5 ویژگی وب سایت حرفه ای

1- یک طرح و نقشه راه منطقی برای طراحی و پیاده سازی وب سایت به شکلی که کاربر پس از ورود به وب سایت به راحتی متوجه عملکرد وب سایت و نیز متوجه کاربرد بخش های مختلف آن بشود. داشتن یک طرح و نقشه راه استاندارد در طراحی سایت باعث کاربرپسند بودن و امتیاز بهتر در سئو وب سایت شما خواهد شد.

2- نمایش اطلاعات مهم مربوط به کسب و کار در قسمت های مهم وب سایت : کاربر در وب سایت شما به دنبال خدمات و یا محصولات اصلی شما می باشد. برای همین باید به کاربر این اطلاعات مهم را در قسمت های اصلی وب سایت نمایش دهیم به جای اینکه کاربر را با لینک های شبیه درباره ما و اطلاعات غیرضروری دیگر کلافه کنیم.

3- درطراحی سایت اطلاعات تماس با ما را در دسترس و جلوی چشم کاربر قرار دهید. هیج چیز بدتر از آن نیست که کاربر در وب سایت شما به دنبال اطلاعات  تماس بگردد. در اطلاعات تماس راه های تماسی را در وب سایت قرار دهید که همیشه به آنها پاسخگو باشید. اگر تلفن خود را هرزگاهی از   دسترس خارج می کنید بهتر است آن را در اطلاعات تماس وب سایت قرار ندهید و فقط از ایمیل استفاده نمایید.
4- در طراحی وب سایت از لینک دهی مشخص و نام های واضح برای منوها و لینک ها استفاده نمایید. استفاده از نام های مشخص و استاندارد به کاربر وب سایت حرفه ای شما حس خوبی خواهد داد و او را دچار سردرگمی نخواهد کرد. در لینک دهی سعی کنید نوشته لینک مشخص باشد که برای ورود به   کدام صفحه و انجام چه کاری است.

5- امنیت یکی از مهم ترین ویژگی های وب سایت حرفه ای است. در طراحی وب سایت کسب و کارهای مهم به نکات امنیتی بیشتر توجه نمایید.می توانید    با گذاشتن یک گواهی امنیت ssl بر روی وب سایت خود اعتبار وب سایت خود را افزایش دهید و در نتیجه اعتماد کاربران را به وب سایت حرفه ای خود افزایش دهید.

حتما به لینک طراحی سایت سر بزنید