طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

روش های بد طراحی وب سایت

برخی از ویژگی های طراحی وب سایت وجود دارند که فریاد می زنند تا ثابت شوند، اما به هر دلیلی، برخی از صاحبان وب سایت ها تصمیم به نادیده گرفتن آن ها دارند. این نه تنها بازدید کنندگان بالقوه را به سایت شما کاهش می دهد، بلکه می تواند سبب محدود کردن تعداد افرادی شود که قصد یافتن وب سایت شما را دارند.

بعضی از این ویژگی های طراحی بد طراحی وب عبارتند از:

  • وب سایت هایی که در مرورگرهای خاص کار نمی کنند (یا دارای مسائل عمده ای هستند).
  • وب سایت هایی که در دستگاه های تلفن همراه یا تبلت ها کار نمی کنند یا نادرست به نظر می رسند.
  • استفاده بیش از حد از فریم ها
  • پیشمایش افقی سایت

مرور اینترنت با استفاده از دستگاه های تلفن همراه و تبلت ها در طی سال های گذشته با افزایش خارقالعاده ای مواجه شده است به همین جهت حتما سعی کنید از بابت واکنش گرا بود طراحی سایت خود اطمینان حاصل کنید. عدم انجام این کار فقط سبب محدود کردن تعداد افرادی است که می توانند به طور بالقوه شما را بصورت آنلاین پیدا کنند.

اگر میخواهید طراحی وب سایت خود را به آدم های متخصص و با تجربه بسپارید به لینک طراحی سایت مراجعه کنید

همه چیز با یک طراحی سایت خوب آغاز می شود...

برای کسب و کار های مختلف، بروزرسانی و یا طراحی مجدد وبسایت هر چند وقت یک بار امری متداول است و این کار را ممکن است به دلایل متعددی انجام دهند. نکته قابل توجه این است که کسب و کار ها به ندرت اهمیت تاثیر طراحی جدید وبسایت شان را بر استراتژی دیجیتال مارکتینگ خود درک می کنند.

متاسفانه اغلب هنگامی که یک وب سایت دوباره طراحی می شود، از طراحی قبلی آن بدتر است. این امر به این دلیل است که در طراحی مجدد وب سایت به جای درنظر گرفتن کلی استراتژی دیجیتال مارکتینگ، تنها بهبود یکی از عناصر دیجیتال مارکتینگ لحاظ شده است. برای مثال؛ معرفی نام تجاری جدید و یا بهبود رتبه ی سایت در موتور های جستجو و یا هر عنصر دیگری که در آن زمان خاص در اولویت توجه قرار گرفته است. طراحی وب سایت باکیفیت می تواند تاثیر زیادی بر روی بسیاری از بخش های استراتژی بازاریابی دیجیتال شما داشته باشد، بنابراین مهم است که ارتباط عناصر مختلف را با یکدیگر در نظر بگیریم.

هرچه زودتر دست به کار شوید و وب سایت مناسبتونو از لینک طراحی سایت سفارش بدید

طراحی سایت کسب و کارهای کوچک

آینده کسب وکارهای کوچک اقتصادی ، به تصویری که اینترنت از آنها می سازد بستگی دارد که این تصویر از وب سایت آنها بدست می آید. یک وب سایت دینامیک و حرفه ایی ، پلی برای حضور در صحنه بالاتر برای کسب وکارهای کوچک می باشد.

بدون در نظر گرفتن بزرگی و گستردگی کسب وکار ، شما نیاز به یک وب سایت فعال و در جهت کسب وکارتان دارید که توانایی ارتباط با همکاران و مشتریان بالقوه تان را داشته باشد .

وب سایت شما ، اولین تاثیر و درک از حرفه ایی بودن شرکتتان را به مشتریان بالقوه، کارمندان ، همکاران و سایر القاء می کند . راهبر مقرون به صرفه ترین راه حل های طراحی وب سایت را به شما ارائه می دهد که منجر به سهولت پیشرفت کسب و کار شما در مقایسه با زمان مصرفی ، می شود

طراحی سایت  خود را همکاران فنی شما دانسته که این امکان را به شما میدهد که شما بیشترین تمرکز را بر هسته اصلی کسب و کار خود بگذارید و ما در کنار شما فعالیت می کنیم تا سازمان شما از طریق دنیای وب ، به مشتریان جهانی دست یابد

طراحان سایت میتوانند آگهی خود را در آگهی رایگان ثبت نمایند


وردپرس چیست؟ معرفی و بررسی کامل wordpress

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا برای سایتها و وبلاگ هاست برای محتوای آموزشی ، تجاری ، علمی و… همچنین قابلیت ایجاد سایتهای اجتماعی با افزونه های قدرتمند همچون buddypress . ایجاد انجمن با افزونه bbpress ، و… را داراست و توسط مای‌اس‌کیوال پشتیبانی می‌شود.این سیستم کاملاً رایگان و متن باز است.

امروزه نیمی از وبسایت ها و یا بیشتر از سیستم مدیریت محتوای وردپرس جهت طراحی سایت وردپرس و طراحی قالب وردپرس خود استفاده میکنند .

هرچند وردپرس سیستم مدیریت محتوای شناخته شده ای است، اما خیلی از افراد با وردپرس آشنا نیستند و خیلی از افراد هم به صورت غیرمستقیم با این سیستم مدیریت محتوا آشنا می شوند،به طور مثال افرادی که از سرویس های وبلاگ نویسی Bloghaa یا wordpress.com یا هزاران سرویس وبلاگ نویسی مبتنی بر وردپرس استفاده می کنند.

وردپرس بر اساس گزارش مرکز تحقیقات سیستم های مدیریت محتوا به عنوان محبوب ترین سیستم وبلاگ نویسی و مدریت محتوای جهان در سال ۲۰۰۹ انتخاب شد.  ورد پرس به عنوان سیستمی انعطاف پذیر می تواند برای ساخت سایت های تجاری ، پروژه های گروهی ، دانشگاهها ،مراکز تفریحی ، و وبلاگ های شخصی یا گروهی مورد استفاده قرار گیرد.هسته ورد پرس از Php وMysql استفاده می کند و در وب سرور هایی نظیر Apache و IIS قابل اجرا است

برای سفارش حرفه ای ترین سایت به لینک طراحی سایت مراجعه کنید