طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

برای طراح سایت شدن چه مهارت هایی نیاز است ؟(پارت اول)

برای تبدیل شدن به یک طراح وب سایت باید مهارت های متعددی را بیاموزید . یکی از این مهارت ها ، مهارت کدنویسی های مرتبط با طراحی وب سایت استاتیک می باشد که شامل CSS و  HTML می باشد . هم چنین نیاز به تسلط بر زبان های برنامه نویسی تحت وب همانند php و... بسیار مهم می باشد . البته نا گفته نماند یادگیری مهارت های طراحی گرافیک ، معماری وب ، بازاریابی ، اصول طراحی تعاملی و ... برای یک طراح وب سایت ضروری می باشد .
نحوه یادگیری :


برای یادگیری مهارت های ذکر شده دو روش وجود دارد :
1.    جستجو در اینترنت
2.    کلاس های آموزشی آموزشگاه ها و شرکت هایی هم چون نونگار

آموزش طراحی سایت
CSS چیست و چه کاربردی دارد ؟


CSS یا Cascade Style Sheets زبان برنامه نویسی می باشد که W3C یا کنسرسیوم بین المللی شبکه جهانی وب سایت برای حل مشکلات به وجود آمده طی مدت زمان استفاده از HTML تشکیل شده است ، پیشنهاد داده است . این زبان برنامه نویسی عملا مکملی برای زبان HTML به حساب می آید و برای پر کردن نقاط ضعف و خلاء در تلاش می باشد . استفاده از کد های CSS موجب تمیز و مرتب شدن کد های برنامه نویسی تان خواهد شد هم چنین دید شما را به طراحی بیشتر معطوف می سازد .
HTML چیست و چه کاربردی دارد ؟


HTML یا Hyper Text Markup Language به معنای زبان نشانه گذاری فوق متن می باشد . Html زبان استاندارد طراحی وب سایت است و تمامی کدهای صفحه اعم از طرف مشتری و طرف سرور در نهایت به کدهای HTML تبدیل شده و توسط مرورگر نمایش داده می گردند . در زبان برنامه نویسی HTML قسمت های مختلف توسط اجزایی به نام تگ از یکدیگر جدا می شوند، که هر کدام دارای خواص و کاربرد مربوط خود می باشد . این تگ ها به مرورگر اعلام می نمایند که هر قسمت از صفحه چه نوع عنصری است و باید به چه صورت نمایش داده شود .
Php چیست و چه کاربردی دارد ؟


PHP یا PHypertext Preprocessor یک زبان قدرتمند برای ساخت سایت های داینامیک و پویا محسوب می شود .  یک زبان سمت سرور که اسکریپت های آن بر روی سرور اجرا می گردد . با به کار گیری زبان php ، می توان پورتال ها و سایت های بزرگ سازمانی را با قدرت ، برنامه نویسی و طراحی نمود . php در نسخه های مختلفی به بازار عرضه شد که در حال حاضر نسخه ۵ آن توسط توسعه دهندگان php به برنامه نویسان و کاربران ارائه شده است . با آمدن php 5 تحول جدیدی در php ایجاد شد به صورتی که Microsoft سازنده زبان Asp بار دیگر از رقیب خود یعنی php عقب افتاد .



برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر 24مراجه کنید