طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

راه های بهبود سئو برای کسب و کارهای کوچک

سئوی خود را به گوگل محدود نکنید

حضور خود را در Yelp پررنگ کنید

در شبکه‌های اجتماعی فعالیت کنید

اطلاعات مفید به اشتراک بگذارید

کانال‌های خود را محدود کنید

با مشتری‌های خود معاشرت کنید

از یک ابزار نظارت بر شبکه‌های اجتماعی استفاده کنید

 ویدئوهای خود را در یوتیوب به اشتراک بگذارید

 به سوالات در سایت Quora پاسخ دهید

برای کسب اطلاع از سایر روش های بهبود سئو وب سایت خود به لینک طراحی سایت مراجعه کنید
اگر در زمینه طراحی سایت تخصص دارید میتوانید آ"هی رایگان خود را در لینک آگهی رایگان قرار دهید

چطور توصیفات صفحه رو بهینه کنیم تا نرخ کلیک صفحه بالا بره؟

میتونیم به طور قطع بگم هنوز هم کسایی هستن که هنوز فکر میکنند توصیفات صفحه روی رتبه بندی اثر داره. همونطور که بارها هم تو پستهای دیگه گفتیم، سالهاست ثابت شده که اثر نمیذاره. اما میتونه با اثرگذاری روی نرخ کلیک، به طور غیرمستقیم یه تأثیر ثانویه داشته باشه، اما جزء عوامل سئو بحساب نمیاد (یا حداقل گوگل نمیخواد بپذیره).
احتمالش هست که گوگل نخواد بگه بالا رفتن نرخ کلیک هم جزء عوامل رتبه بندی محسوب میشه، چون با وجود تیم های پراکسی و توسعه نرخ کلیک اون هم با قیمت های ارزونشون، کلیک گرفتن با ترفند و حقه زیاد میشه و برای گوگل دردسر درست میشه.
پس میپذیریم که نرخ کلیک روی رتبه بندی اثر نداره. اما روی گرفتن ترافیک بیشتر اثر میذاره. بنابراین باید تا جایی که امکان داره تبلیغی رو که روی صفحه نتایج میفرستید بهینه کنید تا بیشتر کلیک بگیرید.
اینجا باید از اصل ظ.م.س. استفاده کنید.
ظ برای ظاهر: کلا چیه
م برای مزیت: دقیقا چی کار میتونه بکنه
س برای سود: چرا چیز خوبیه
من معمولا موقع ساختار بندی محتوا، این مثالو تو ذهنم میارم:
ظاهر: این قایق از فایرگلس مقاومی ساخته شده
مزیت: بنابراین هرگز نمیشکنه و سوراخ نمیشه
سود: یعنی میتونید سریعتر از قبل حرکت کنید
بعد از این، وقتشه که یه درخواست برای اقدام هم بذارید. 
ممکنه توصیف صفحه، مقدمه صفحه هم در نظر گرفته بشه. چون سیستمهای مدیریت محتوا معمولا از یک محتوا برای تولید توصیف و گزیده استفاده میکنند. یعنی باید علاوه بر صفحه نتایج، ظاهر توصیف صفحه رو روی خود صفحه اصلی هم در نظر بگیریم.
اینجا هم مثل عنوان صفحه از نظر طول محدودیت وجود داره. اما یکم فضای بیشتری در اختیارمون هست، یعنی حدود 156 کاراکتر. اینجا هم محدودیت مطلق نیست ولی این تعداد کاراکتر به نظر من یه مقدار معمولیه.

برای اطلاع از سایر روش های بهینه کردن وب سایت به لینک طراحی سایت سر بزنید

سئو وب سایت

یعنی رتبه وب سایت در موتورهای جستجوگر مثل گوگل و غیره ارتقا پیدا کند و این باعث بهبود جایگاه وبسایت در موتورهای جستجوگر شودو این باعث می شود موتور های جستجو گر وب سایت را بهتر ببینند یا باعث بهتر دیده شدن در موتور های جستجوگر شود. این به صورت کامل تعریف سئو وب سایت بود. 
امروزه کاربران اینترنتی برای هرکاری که بخواهند انجام دهند میتوانند خیلی خیلی خیلی راحت از طریق اینترنت با جستجو کردن عبارتی که مورد نیازشان از طریق سایت هایی که موتور جستجوگر اینترنتی هستند مثل گوگل و بینگ و ... انجام دهند. موتورهای جستجو بر اساس عبارت جستجو نتایج بسیار زیادی را برای کاربر لیست میکند و معمولا کاربران اینترنتی در لیست 10 مورد اول که معمولا در همان صفحه اول موتور جستجوگر است به جوابی که نیاز دارند دست پیدا میکنند، حالا این جستجو میتواند آموزش تهیه یک نوع غذا یک سوال تخصصی در زمینه پزشکی، یک مشاوره تحصیلی، ، ... و یا گشتن دنبال شرکتی که کاری که لازم داریم را انجام دهد و یا گشتن دنبال جنسی که نیاز داریم خریداری کنیم و وقت زیادی نداریم که صرف رفتن به بازار کنیم و بصورت فیزیکی فروشگاهها را بگردیم ویا هر چیز دیگری باشد. ما در این مقاله فقط قصد داریم شما را با مفهموم کامل سئو وب سایت آشنا کنیم و بعد از خواندن این مقاله شما معنای دقیق سئو وب سایت را خواهید دانست و فکرتان متمرکز تر خواهد شد که دقیقا دنبال چه چیزی میگردید، پس این مقاله را تا انتها مطالعه کنید و سئو وب سایت را به خوبی در یابید. 
حالا کار موتورهای جستجو گر این است که کلیه وب سایت های موجود در دنیای اینترنت را پیمایش میکند و عبارات کلیدی که در وب سایت ها وجود دارد را شناسایی میکند و در بانک اطلاعاتی خودش ذخیره میکند، پس وقتی که کاربری یک عبارت را در موتورهای جستجوگر جستجو میکند، موتور جستجوگر از بانک اطلاعاتی که جمع کرده است آن وب سایت هایی که عبارت جستجو با آنها مرتبط است را برای کاربر لیست میکند،
در حال حاضر بیش از 1 میلیارد وب سایت و بیش از 3 میلیارد و 200 هزار نفر کاربر اینترنتی در دنیای اینترنت وجود دارد ،(این آمار بر اساس وب سایت آماریInternet Live Stats برای پایان سال 2014 می باشد.) 

برای طراحی سایت مناسب با سئو عالی به لینک طراحی سایت مراجعه کنید

اگر امکان طراحی سایت دارید میتوانید آگهی خود را در لینک آگهی رایگان قرار دهید