طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

ارتقاء واکنشی بودن طراحی وب سایت: طراحی تجارت الکترونیک در صفحه نمایش بزرگ(پارت 2)

صفحه نمایش بزرگ تر به این معنی نیست که طرح بندی ناگهان چنان محدود شود که کاربر وب سایت نتواند آن را مرور کند. و صفحه نمایش کوچک تر هم به این معنی نیست که کاربر هیچ اطلاعاتی را که در قبلا در وب سایت دیده بود را در خواست نکند. بنابراین محتوای یکسان را در قالب بندی متفاوت در ابزارها نشان دهید طوری که برای نمایش در صفحه بهینه سازی شده باشد.

محتوای هایی که خیلی هم مهم نیستند نباید به صفحه وب سایت اضافه شود و برعکس محتوای مهم و ارزشمند باید در این صفحات از وب سایت قرار بگیرد، زیرا فضای موجود در صفحه نمایش بسیار کم می باشد.

به عنوان یک قاعده کلی، زمانی که یک صفحه محتوا به وب سایت در صفحات با وضوح بالا اضافه می شود، باید هشدار هایی نیز وجود داشته باشد. آشکار است که محتواهای مهم و ارزشمند ممکن است نیاز باشد تا در به طور متفاوتی نمایان شود، البته این مورد بستگی به فضای قابل دسترس در صفحه نمایش وب سایت دارد، اما باید در اشکال مختلف در نسخه های مختلف طراحی سایت نمایان شود.

 

ایده هایی برای ارتقاء واکنشی بودن طراحی در وب سایت های تجارت الکترونیک

با این قاعده کلی که می گوید از اضافه کردن محتواهای جدید وب سایت پرهیز کنید و سعی کنید تا محتوای فعلی را به گونه دیگر بیان کنید، وفق یابید. بیایید به راه هایی که ارتقاء واکنش بودن طراحی  در وب سایت های تجارت الکترونیک عملی می شود، نگاهی بی اندازیم.

تمام مثال های زیر توسط لایه بندی موجود در تصاویر از وب سایت WAYFAIR.COM توضیح داده شده است. حالا، طراحی سایت در دسک تاپ WAYFAIR اخیرا در هر صورت واکنشی و جوابگو نیست.

با اجرای این مثال ها که در ادامه وجود دارد، عوامل طراحی سایت در صفحه دیگر متناسب و تراز می شود، اما به منظور هدف اصلی این توضیحات، عوامل طراحی سایت به سادگی در اطراف عنوان تغییر می کند. این مثال ها را باید به عنوان الهاماتی برای خود در نظر بگیرید و برخی ممکن است برای شما بسیار متناسب باشد، البته بستگی به محصولات وب سایت و هدف وب سایت تان دارد.

 

ثبت نام درون وب سایت

ثبت نام درون وب سایت می تواند به طور دائم دیالوگ را در کنار دیگر محتوای های وب سایت قرار دهد. این امر باعث میشود که قسمت ثبت نام بیشتر ناخواسته و یک مورد اضافه محسوب شود.

بخش ثبت نام وب سایت باید برای مورد توجه قرار گرفتن در بالای صفحه وب سایت قرار بگیرد نه در کنار محتوای وب.

 

حالا، کاربران در عمل کردن در قسمت ثبت نام هیچ علاقه ای ندارند زیرا آن بسیار برای نادیده گرفتن آسان است و خیلی مورد اضافه ای به نظر می آید. در هر صورت در طول مطالعات کاربردی بودن وب سایت ها در ابزارهای مختلف، برخی از موضوعات این مطالعات مانند این بخش از ثبت نام وب سایت شده است که هرگز کسی آن را نمی خواند. اکثر این نوع موارد را مانند پنجره های کوچک متحرک(POP UP) در نظر می گیرند. در عوض این بخش ثبت نام اگر با خط پر رنگ در بالای صفحه قرار داشته باشد، بیشتر کاربران وب سایت در نظر دارند تا در این قسمت فعالیت کنند. زیرا المان های زیادی را برای پس زدن این قسمت به منظور دیدن محتوای اصلی وب سایت نمی گذرانند.



برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر 24 مراجعه کنید.

ارتقاء واکنشی بودن طراحی وب سایت: طراحی تجارت الکترونیک در صفحه نمایش بزرگ(پارت 1)

تحول در طراحی واکنشی کاملا بستگی به ما دارد، و اگرچه وب سایت های تجارت الکترونیک مانند دیگر حرفه به طراحی واکنشی تمایلی ندارد؛ اما به طور روز افزونی محبوب می شود.

تا کنون، اکثر تفکرات درباره طراحی های واکنشی بر اساس تغییراتی که در موبایل و دسک تاپ ها به وجود آمده است، تحول یافته است. فرصت ها برای ایجاد تجربه های بهینه در صفحه نمایش های بزرگ نادیده گرفته می شود. این موارد را ملاحضه کنید:

1.تنها 18% از 50 وب سایت تجارت الکترونیک در آمریکا، طراحی شان را برای مانیتورهای بزرگ بهینه سازی کردند.

2. حدود سه چهارم ار فروش های تجارت الکترونیک به جای گوشی های همراه هنوز هم در PC ها اتفاق می افتد

3. حدود یک سوم از کاربران وب سایت، از صفحه نمایش های بیشتر از 1350 پیکسلی، وب سایت ها را تماشا می کنند).( نکته: میان صفحه نمایش و عرض مرورگر، تفاوت وجود دارد. ما پیشنهاد می کنیم که در گزارشات و آمارهای وب سایت تان، اندازه مرورگرها را پیگیری کنید تا به بهترین وجه تصاویر را در صفحه وب سایت تان نمایش دهید).

بر اساس این آمارها، مهیا ساختن تجربه های بهینه برای کاربران وب سایت توسط صفحه نمایش بزرگ، تلاش های ارزشمندی را می طلبد. در حقیقت، طراحی کردن برای صفحه نمایش های بزرگ تبدیل به مرز و حد بعدی برای طراحی واکنشی وب سایت های تجارت الکترونیک می شود.

 در این مقاله، ما کشف می کنیم که چگونه طراحان وب سایت تجارت الکترونیک می توانند از ارتقای واکنشی بودن یک طراحی استفاده کنند تا تجربه های جدیدی را برای کاربران وب سایت از استفاده از صفحه نمایش های بزرگ مهیا کنند. ما یک قاعده اصلی را در کنار چندین ایده برای ارتقاء بخش های مختلفی از تجربه های تجارت الکترونیک در این مقاله پوشش می دهیم تا با چالش های آزمون وب سایت ها که در مطالعات کاربردی بودن وب سایت مان مشاهده می شود، بیشتر ارتباط برقرار کنیم. این مقاله اساسا توسط موسسه BAYMARD انتشار یافته است.

اکثر وب سایت های تجارت الکترونیک از فضای مفید موجود در صفحه نمایش بزرگ استفاده نمی کند. نتیجه: اغلب فضای خالی زیادی در اطراف صفحه نتایج جستجوی های قدیمی وجود دارد.

به فضای خالی اطراف نتایج جستجو قدیمی در مرورگرها نگاه بیاندازید. در طول مطالعات لیست محصولات تجارت الکترونیکی ما، مشخص شده است که زیبا قرار دادن محصولات به صورت عمودی، باعث می شود تا کاربران بهتر بتوانند آن ها را ارزیابی کنند.

فضای اضافی که توسط صفحه نمایش های بزرگ پدید آمده است، استفاده زیادی نمی شود، این در حالی است که محتوای اصلی آن صفحه وب سایت، برای متناسب شدن با صفحه لپ تاپ بهینه سازی می شود.

هنوز هم" ارتقاء واکنشی بودن طراحی سایت"  توسط استفاده از فضای اضافه، فراتر عمل می کند تا تجربه شگرفی را برای کاربران در صفحات بزرگ تر مهیا کند، تا موقعیت را برای تصاویر بزرگتر، ستون های اضافه محصولات، محتوای بهتر صفحات وب سایت و دسترسی آسان به عملکردهای متناسب وب سایت ها و غیره مهیا کند.

 

قاعده اصلی ارتقاء واکنشی بودن طراحی سایت: همانند محتوا و قالب بندی های متفاوت

اساسا دو راه برای استفاده از فضای اضافه وب سایت ها وجود دارد: اضافه کردن محتوای اضافه در صفحه وب سایت( که تنها در صفحات با وضوح بالا امکان پذیر است)، و نمایش دادان محتوای فعلی وب سایت به گونه دیگر.

شما متوجه خواهید شد که تمام مثال ها در این مقاله توضیح می دهد که چگونه محتوای صفحه طراحی سایت به طور متفاوتی می تواند نمایان شود. این موضوع به این دلیل است که اضافه کردن یک صفحه به محتوای وب سایت که تنها در صفحات بزرگ با وضوح بالا در دسترس است، ایده خیلی خوبی نیست. اگر محتوای وب سایت برای نشان دادن در دسک تاپ های معمولی به اندازه کافی مهم نمی باشد، پس در نشان دادن در صفحات بزرگتر با وضوح بالا هم کاربردی ندارد.

این عکس محتوای یکسان در ابزارهای متفاوت را نشان می دهد، البته قالب بندی آن متفائت است



برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر 24 مراجعه کنید.