طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

39 نکته برای بالا بردن نرخ تبدیل سایت(پارت 2)

39 نکته برای بالا بردن نرخ تبدیل سایت

  1. در فرم های دریافت اطلاعات، فیلدهای غیرضروری را حذف کنید و یا ارائه ی آن اطلاعات را اختیاری بگذارید تا کاربران سرعت و راحتی بیشتری را در سایتتان تجربه کنند.


  1. آگهی های کلیکی مانند گوگل ادوردز و یا هر سیستم دیگری را با دقت بررسی کنید! آن چه که در آگهی ها می نویسید، با آن چه که در سایتتان می نویسید و واقعا وجود دارد باید یکسان باشد تا کاربر با نارضایتی شما را ترک نکند.


  1. روش های پرداخت مختلف را ارائه کنید! امکان انتخاب نوع پرداخت را برای کاربر ایجاد کنید. ارزهای دیجیتال مختلف و حتی در صورت امکان پرداخت در محل را می توانید به گزینه های خودتان اضافه کنید.


  1. اجازه دهید تا کاربران نظرات خودشان را بیان کنند! نظرات مثبت آن ها می تواند باعث شود که کاربران جدیدی که وارد می شوند راضی و مشتاق به خرید شوند.


  1. ترکیب رنگ های مختلف را در صفحات فرود سایتتان امتحان کنید و ببینید که تاثیر و سودآوری کدام یک برای شما بیشتر بوده است. رنگ ها می توانند سرنوشت شما و کسب و کارتان را تغییر دهند!


  1. از تصاویر با کیفیت و حرفه ای استفاده کنید! تصاویر با کیفیت می توانند ذهنیت کاربران نسبت به یک محصول و حتی برند شما را بسازند و تصاویر بد و بی کیفیت هم می توانند این تصور را نابود کنند…


  1. برای انتقال کاربران و به عنوان Call To Action از دکمه استفاده کنید. دکمه ها از لینک های متنی واضح تر و جذاب تر هستند.


  1. اگر امکانش را دارید و زیرساخت های آن برای شما فراهم است، از ابزار چت آنلاین استفاده کنید. این امکان باعث می شود که کاربر در هر لحظه سوالات خود را بپرسد و همچنین و احساس خوبی از این کار بگیرد.


  1. با استفاده از جلوه های بصری و تصویری، چشم کاربر را بر روی اصلی ترین و مهم ترین بخش صفحه خیره کنید. در استفاده از این جلوه ها زیاده روی نکنید و مواظب باشید که آزار دهنده نشوند.

برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر 24 مراجعه کنید.