39 نکته برای بالا بردن نرخ تبدیل سایت
- در فرم های دریافت اطلاعات، فیلدهای غیرضروری را حذف کنید و یا ارائه ی
آن اطلاعات را اختیاری بگذارید تا کاربران سرعت و راحتی بیشتری را در
سایتتان تجربه کنند.
- آگهی های کلیکی مانند گوگل ادوردز و یا هر
سیستم دیگری را با دقت بررسی کنید! آن چه که در آگهی ها می نویسید، با آن
چه که در سایتتان می نویسید و واقعا وجود دارد باید یکسان باشد تا کاربر با
نارضایتی شما را ترک نکند.
- روش های پرداخت مختلف را ارائه کنید!
امکان انتخاب نوع پرداخت را برای کاربر ایجاد کنید. ارزهای دیجیتال مختلف و
حتی در صورت امکان پرداخت در محل را می توانید به گزینه های خودتان اضافه
کنید.
- اجازه دهید تا کاربران نظرات خودشان را بیان کنند! نظرات
مثبت آن ها می تواند باعث شود که کاربران جدیدی که وارد می شوند راضی و
مشتاق به خرید شوند.
- ترکیب رنگ های مختلف را در صفحات فرود سایتتان
امتحان کنید و ببینید که تاثیر و سودآوری کدام یک برای شما بیشتر بوده
است. رنگ ها می توانند سرنوشت شما و کسب و کارتان را تغییر دهند!
- از
تصاویر با کیفیت و حرفه ای استفاده کنید! تصاویر با کیفیت می توانند ذهنیت
کاربران نسبت به یک محصول و حتی برند شما را بسازند و تصاویر بد و بی
کیفیت هم می توانند این تصور را نابود کنند…
- برای انتقال کاربران و به عنوان Call To Action از دکمه استفاده کنید. دکمه ها از لینک های متنی واضح تر و جذاب تر هستند.
- اگر
امکانش را دارید و زیرساخت های آن برای شما فراهم است، از ابزار چت آنلاین
استفاده کنید. این امکان باعث می شود که کاربر در هر لحظه سوالات خود را
بپرسد و همچنین و احساس خوبی از این کار بگیرد.
- با استفاده از جلوه
های بصری و تصویری، چشم کاربر را بر روی اصلی ترین و مهم ترین بخش صفحه
خیره کنید. در استفاده از این جلوه ها زیاده روی نکنید و مواظب باشید که
آزار دهنده نشوند.